.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح رحمت در شهرستان فریدونکنار

همزمان با سراسر کشور اجرای طرح رحمت در ماه مبارک رجب در شهرستان فریدونکنار آغاز شد.
به گزارش شمال نیوز روح الله ناصحی با بیان این مطلب اظهار داشت: در طرح رحمت کالاهای اساسی با 15 تا 20 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: اجرای طرح رحمت به منظور تنظیم قیمت بازار و کنترل بر عملکرد واحدهای صنفی و توزیع سبد حمایتی دولت می باشد.
سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهررستان فریدونکنار به کالاهای اساسی شامل این طرح اشاره کرد و گفت: کالاهای اساسی همچون برنج،روغن،قند و شکر،ماکارونی،مواد پروتئینی و شوینده ها با هماهنگی واحدهای صنفی و مراکز پخش زیر قیمت مصوب در سطح شهرستان توزیع می گردد.
ناصحی افزود: در اجرای این طرح مجمع امور صنفی و تعدادی از اتحادیه های خواربار،لبنیات و قصابی های فریدونکنار اقدام به ارائه تخفیف ویژه و توزیع کالای اساسی در شهرستان می پردازند.
وی نرخ شکر دولتی در راستای طرح رحمت را 15 هزار و 500 ریال عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه کالای مذکور به صورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر مهمی در سبد خرید خانوارها دارد، متذکر شد: نظارت‌ها و کنترل بر این بخش به صورت بررسی ستادی و عملیاتی در راستای جذب و توزیع کالای اساسی در شهرستان فریدونکنارانجام می‌شود.
ناصحی اجرای بازرسی‌های ویژه ماه مبارک رجب از بازارهای فریدونکنار را اولویت اصلی برنامه کاری اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار برشمرد و گفت. : نظارت و بازرسی از بازار با همکاری تیم‌های بازرسی متشکل از کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام می‌شود.
به گفته وی، بازرسی‌های مذکور در قالب گشت‌های مشترک از فروشگاه‌ها و مراکز تأمین و توزیع کالای مصرفی خانوارها در فریدونکنار اجرا می‌شود.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکناراز شهروندان این شهرستان خواست تا هرگونه شکایت، پیشنهاد و یا گزارش از واحدهای صنفی را با سامانه 124 این اداره درمیان بگذارند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.